[fusion_builder_container hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_3″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

Website & Branding

Een website moet op 3 punten goed presteren:

  1. Marketingtechnisch
  2. Persoonlijk
  3. Doelgroep-gericht

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”undefined” dimension_margin=”undefined” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”40px” bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][fusion_accordion type=”accordions” boxed_mode=”” border_size=”1″ border_color=”” background_color=”” hover_color=”” divider_line=”” icon_size=”” icon_color=”” icon_boxed_mode=”” icon_alignment=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””][fusion_toggle title=”1. Marketingtechnisch” open=”no”]

Een goede website zit marketingtechnisch goed in elkaar. Dit gaat over de lay-out, de menu-items, buttons enzovoorts. Beantwoord de vragen:

  • Waar gaat deze website over?
  • Heb ik vertrouwen in deze organisatie?
  • Kan ik vinden wat ik zoek?

[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”2. Persoonlijk” open=”no”]

Een goede website vertelt het verhaal achter de ondernemer. Het geeft een bezoeker een idee van wie de ondernemer is. We doen zaken met mensen, niet met bedrijven. Als je dit goed invult, trek je de klanten naar je toe die bij je passen. Dit is het branding gedeelte. Beantwoord de vragen:

  • Wie is de ondernemer achter deze website?
  • Spreekt deze ondernemer mij aan?

[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”3. Doelgroep-gericht” open=”no”]

Elke doelgroep heeft zijn eigen taal, behoeften en wensen. Een goede website speelt hierop in door de teksten en afbeeldingen en layout te gebruiken, die deze doelgroep aanspreekt. De doelgroep moet zich ‘thuis’ voelen, zodat ze gemakkelijk overgaan tot actie. Beantwoord de vragen:

  • Is deze website voor mij?
  • Is het aanbod van dit bedrijf geschikt voor mij?

[/fusion_toggle][/fusion_accordion][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

This is a Bottom section. You can edit it or choose a ready-made design 

>