Als je in staat bent om, via teksten en andere elementen op je website, je bezoekers rechtstreeks door het aankoopproces te navigeren, dan heb je er een nieuwe klant bij. In een ideale wereld gaat het zo, maar helaas leven we daar niet.

Het merendeel van je prospects zal dit proces niet in één keer doorlopen. Prospects hebben namelijk gemiddeld 9 contactmomenten met je nodig, voordat ze iets van je kopen.

Tijdens deze contactmomenten is het noodzakelijk om te laten zien:

  • dat je betrouwbaar bent;
  • dat je een expert bent in je vakgebied;
  • dat je een aanbod hebt, waarmee je prospect een gewenst resultaat kan behalen.

Alleen als de bezoekers van je website overtuigd zijn van het bovenstaande, zullen ze uiteindelijk bij je kopen.

Er zijn meerdere elementen op een website die ervoor zorgen dat bezoekers vertrouwen in je krijgen. In de artikelen op deze website uit de categorie ‘Website Conversie’, leer je hoe je een bezoeker kunt laten ervaren dat je betrouwbaar bent en dat jij de expert bent waar ze moeten zijn voor de oplossing van hun probleem.

Kun je niet wachten met het optimaliseren van je website?

Dan kun je hier de GRATIS videotraining “7 Website Conversie Killers Die Je Klanten Kosten” downloaden.

Image courtesy of Stuart Miles at FreeDigitalPhotos.net

This is a Bottom section. You can edit it or choose a ready-made design 

>